Mangler eller feil knyttet til leveringen

Forsiden / Mangler eller feil knyttet til leveringen

Hvis du mangler en eller flere varer, eller har fått feil vare levert i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at varen ikke er på lager hos oss, må du kontakte oss så fort som mulig.

Send oss en e-post på salg@deal.no. E-posten må inneholde ordrenummer og informasjon om hvilket varenummer som mangler, evt på varen som er feillevert.

Vi vil da undersøke saken, og rette opp feilen uten ekstra kostnad for deg.

Vare skadet under transport

Hvis varen er skadet under transport, må du fylle ut skadeskjema som du får hos vedkommende som leverer varen.

Ta bilde av varen og send oss e-post til post@deal.no med bilde vedlagt og ordrenummer. Vi søker erstatning mot Posten og retter opp feilen uten ekstra kostnad for deg.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.